Pohjois-Savon maakunnallisessa markkinointiohjelmassa on otettu avuksi Kuopion alueen brändin suurlähettiläitä eli viestinviejiä, jotka kertovat eteenpäin sanomaa alueen vahvuuksista ja houkuttelevuudesta. Lähettiläitä rekrytoitiin syksyn aikana alueen tapahtumissa, mainonnalla ja lisäksi markkinointiohjelmassa mukana olevat toimijat ehdottivat sopivia henkilöitä lähettilään tehtävään.Mukana ovat myös Mirkaan sonnustautuneet Riitta ja Petra.
Brändilähettiläitä haettiin koko maakunnan alueelta ja mukaan ilmoittautui yhteensä 70 henkilöä. Lähettiläiden toivotaan ilmentävän omalla persoonallaan Kuopion alue –brändin ominaisuuksia: rohkea, älykkäästi huumoripitoinen, tärkeilyvapaa ja välitön. Brändilähettiläät voivat tuottaa sisältöä Kuopion alueen sähköisiin kanaviin ja edustaa brändiä alueen tapahtumissa ja promotempauksissa omien toiveidensa mukaisesti. Ylä-Savosta mukaan valittiin yhteensä kuusi lähettilästä.
”Kuopion alueen brändin suurlähettiläiden toivotaan ilmentävän brändiä omalla persoonallaan omassa elämässään niin työn tai opiskelun sekä vapaa-ajan merkeissä. Kukin voi valita oman mieleisensä tavanosallistua ja ideoida lisää markkinoinnin sisältöä. Suurlähettiläs-konsepti ei ole lopullinen, vaan sitä muokataan yhdessä”, toteaa markkinointijohtaja Kirsi Soininen maakunnallisesta markkinointiohjelmasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti